DIY papierowy worek na zabawki


Od dłuższego czasu kusiło mnie, żeby kupić Mai papierowy worek na zabawki. To świetny sposób na przechowywanie drobiazgów. Sama też potrzebowałam schowka ma wielkie mapy i projekty. Czemu mam za to płacić, skoro mogę to zrobić sama? Jak pomyślałam, tak zrobiłam! ;)

Co potrzebujecie?



Z arkuszy 100cm x 75cm udało mi się skleić worek o wysokości 45cm i średnicy 30cm.
Im więcej damy warstw papieru, tym sztywniejszy będzie worek.



Wymyśliłam na szybko królika, który często przewija się we wnętrzarskich pokojach dzieci.



Grafikę można narysować samemu, wydrukować na dużym arkuszu papieru lub przykleić cokolwiek na białe tło.







Należy pamiętać, że sklejamy tylko po bokach! Nie ma środku arkuszu. Nie chcemy widocznego kleju! ;)
Sklejając warstwy, łatwiej będzie nam się zszywało go w całość. Nie martwmy się, że na tę chwilę widać poklejone miejsca. Wszystkie te elementy schowają się w późniejszych etapach.




















Nie przejmujmy się, że wygląda to nieestetycznie. Po nadaniu formy workowi, nie będzie to widoczne. Zresztą... To tylko dno. ;)






















A tak prezentuje się worek na moje papiery.

Takim sposobem nie zapłaciłam za jeden worek ok. 20zł  + kw., tylko 5zł! Brawo ja! ;)

Gorąco polecam! To wciąga! ;)

Wniosek po zrobieniu dwóch worków - przy robieniu worka dla dziecka, unikałabym zszywania arkuszy spinaczem... Nigdy nie wiadomo, co przyjdzie małemu człowiekowi do głowy... Klej Magic sprawdzi się równie dobrze!

Kogo skusiłam do zrobienia własnego worka?


17 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie, a i tyle testów przeszedł, że wytrzymały jest na pewno! Brawo Ty! Zapraszam do mnie www.4razym.blogspot.com nominowałam Ciebie do LBA

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha brawo Ty i brawo dla małego pomocnika. Krok 4 rządzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Przyznam, że cena tych papierowych worków zawsze mnie odstraszała. Zrobię sama i nie będę płakać, jak coś się z nim stanie za jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny worek na różne drobiazgi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam DIY! :D Worki wyszły Ci super, ale co tam moja opinia, najważniejsze że mały urwis jest zadowolony. :) Ja na razie do domku jako tako nie potrzebuję, ale myślę, że w wolnej chwili zrobię takie cacko mężowi do biura. :)

    Pozdrawiam!
    https://bycfit.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się napatrzeć na ten w trójkąty. Wyszedł bosko. Chyba podejmę wyzwanie, zwłaszcza, że mam zamiar zamawiać taki materiałowy. Może okaże się zbędny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę wytrzymały! ;) Mai worek przeszedł już wiele, a ciągle trzyma fason ;)

      Usuń
  7. Jak z wytrzymałością? Nie ma dziur? Czy to są jakieś sztywniejsze papiery? Koleżanka zamówiła za 50zł, ale on jest naprawdę sztywny. Gdzie konkretnie dostałaś papiery? Choć raz mogę dowiedzieć się dokładnie! Włącznie z ulicą :D
    Pozdrawiam :)

    Wasze worki wyglądają cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak pisałam wcześniej - worek Mai przeszedł już sporo ;) jest wygniecionym workiem, ale ciągle trzyma fason i wygląda dobrze ;) Dziur brak. Sama się zdziwiłam, że jest aż tak wytrzymały.
      Papiery kupiłam w Kleksie. Dwa zwykłe szare i biały do pakowania. Są cienkie, ale łącząc je razem są na tyle sztywne, żeby stać. Oczywiście im więcej dasz warstw, będzie bardziej sztywny. Mi zdecydowanie wystarczy taki ;) Gdzieś czytałam, że dziewczyny robią je z papierowych toreb z Ikei.

      Usuń
  8. Worek super , a córeczka śliczna . Cudowne ma włoski i ten uśmiech ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba zrobie sobie takie coś do segregacji odpadów :P
    btw proszę poprawić link w popupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Muszę spróbować zrobić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł! Jutro biorę się do roboty! :D mega przydatny post!!! :* pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń