Top 10. Prezenty dla małej dziewczynki.


Szukając prezentu dla Mai, zrobiłam TOP listę rzeczy, które z pewnością Jej oraz innym małym dziewczynkom przydadzą się do zabawy





Wózek dla lalek

To trochę spełnienie mojego małego marzenia ;)
Możecie kupić go tu
Proponuje zajrzeć na ich stronę, bo mają fajne rzeczy także dla chłopców.




Wózek Tola

Znajdziecie go tu.





Konik na biegunach

Kto w dzieciństwie nie miał takiego wynalazku? Ten w dodatku wygląda pięknie!
Możecie kupić go tu.



Bialutki konik z miętową wstawką

Możecie kupić go tu. Użytkownik LalaShop.









Domek dla lalek

Ten punkt omawiałam już tutaj. Ostatecznie wybraliśmy Woody.
Znajdziecie go tu.









Dodatkowe mebelki do domku.

Osobiście podobają mi się te z Ikei tu i tu.








Tipi

Myślę o nim już od dawna. Choć ciągle planuje zrobić je sama (no dobra, z małą pomocą Mai Babci... ;) ).
Strasznie podobają mi się w naturalnym kolorze, dzięki czemu można zaszaleć z dodatkami w środku lub ozdobami na wierzchu.
Jeśli chcielibyście kupić gotowca, polecam zajrzeć na stronę tu.




Lalka

Lalki są u nas ostatnio na topie, dlatego nie mogło jej zabraknąć!
Choć osobiście podobają mi się szmaciane lalki wiem, że moja Córka i tak wybrałaby tę najbardziej przypominającą dzidzię. 
Możecie ją kupić tu.

Szukając jej, natknęłam się na lalki przypominające prawdziwe dziecko. Widzieliście to? Przerażające... Jeśli nie, możecie zobaczyć je tu i tu.





Łóżeczko dla lalki

Możecie kupić je tu.





Szmaciany królik

Królik pierwszy tu.
Parkę królików możecie kupić tu.





Liczydło

Spodobało się Mai u małej sąsiadki. Sądzę, że się Jej spodoba ;) Przekłada i liczy do 'tsi!' ;)
Znajdziecie tu.






Wyszydełkowana gruszko - pufa

Gruszkę zrobiła Magda. Dziewczyna tworzy świetne rzeczy! ;)



A co dla Was byłoby na miejscu 1szym? ;)



16 komentarzy:

  1. Jakie te lalki są teraz realne. Po prostu jak żywe. Dobrze że nie mam córeczki bo chyba majątek bym straciła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak realne, że aż przerażające! Wolałabym nie śnić po nocach, czy jest prawdziwa czy nie... ;) Dlatego się na nią nie zgodzę! ;)

      Usuń
  2. Ja dla chrześnicy wybrałam ciuszki i grającą zabawkę, bo jest jeszcze za malutka na Twoje propozycje :) Ale kiedy chodziłam po sklepach były też takie fajne rzeczy jak maszyna do szycia, lub zestaw do robienia własnej biżuterii albo głowa-model do ćwiczenia fryzur :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz! Maszyna do szycia też byłaby strzałem w 10! ;) Na resztę moja Maja jest jeszcze za mała ;)

      Usuń
  3. Świetne pomysły! Teraz jest masa prezentów dla dzieci i nie wiadomo w czym przebierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo gustowne pomysły na prezenty :) ale nadal szukamy czegoś dla córki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzekają mnie te szmaciane lalki, są przepiękne. Swoje dziecka nie mam, ale mam chrześniaka i w tym roku postawiłam na drewniane narzędzia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałbym być dzieckiem :) Tyle cudowności i te piękne pokoiki...uprzejmie zazdroszczę maluchom :)
    Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdeczne życzenia, aby każdy następny rok przynosił Ci wszystko to, co w życiu najpiękniejsze, spełnił marzenia i przyniósł dobre chwile w życiu codziennym oraz zawodowym. Życzy Pastelowy domek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne prezenty wybrałaś, chociaż mnie się zawsze marzył konik na biegunach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Połowę z listy mam i wszystko kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie trafiłaś absolutnie w sedno! Brałabym wszystko :) Ale :
    1. Nie jestem już małą dziewczynką
    2. Nie mam małej dziewczynki w domu
    3. hmmm. może chrześnicy ? :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jak Martyna brała bym wszystko :) Wózeczek dla lalek jest prześliczny a konik drewniany również znajduje się na naszej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe zestawienie i fakt większość się sprawdziło u Gabi :D

    OdpowiedzUsuń