Domek dla lalek.



Wybór domku dla lalek wcale nie jest taki łatwy! Tym bardziej, że przyszła właścicielka jest małą dziewczynką, która z wielką chęcią pobawi się w testera smaku drobnych elementów...
Maja coraz częściej interesuje się lalkami, dlatego jedna z Babć wpadła na pomysł, aby w prezencie pod choinkę kupić domek. Spodobała mi się ta opcja, dlatego z chęcią podpowiem Jej co nieco.

W grę wchodzą tylko domki drewniane, ze względu na dłuższą żywotność. ;)

Muszę przyznać, że wybór jest ogromny! 

Moim wymarzonym domkiem dla Mai byłby Miniio. Nie wiedziałam, że istnieją aż tak dopracowane domki! Z bólem serca wiem, że nie zrobiłby takiego wrażenia na Mai, jak na mnie... Jest jeszcze za malutka, żeby docenić ten dizajn. ;)


Zdjęcia pochodzą z domosfery.
Cena od 299zł - 1299zł.


Podczas poszukiwań, natknęłam się pierwszy raz na firmę Boomini&friends. Warto zajrzeć na ich stronę. Mają sporo ciekawych rzeczy.

Cena 1899zł.


Jestem oczarowana półeczkami w kształcie domków... ;) Świetny dobór kolorystyki ścianek!



Cena 189zł.
Domki pochodzą od sprzedawcy z pakamera - tralala studio.


Cena 139zł.
Domek firmy Woody można kupić tu
Urzekł mnie swoją prostotą i łatwym dostępem do każdego pomieszczenia. Nie ma maciupkich elementów, a przede wszystkim posiada toaletę! ;) Myślę, że Maja byłaby zadowolona! ;)





Cena 222zł.
Domek firmy Goki. Możecie go kupić tu.
Swoją drogą, polecam rzucić okiem na inne produkty firmy GOKI.


Zdjęcia pochodzą ze sklepu zielonezabawki.

Cena od 1335zł. Jak dobrze poszukacie, to można znaleźć nawet za 999zł. Ja niestety gdzieś przesiałam adres...
Znajdziecie go tu.
Ten domek to istne szaleństwo! ;)


Dodatkowo do domków można dokupić mebelki. Chociażby te z IKEI:

Znajdziecie je tu i tu.


Osobiście wybrałabym dla siebie domek Miniio. Mam nadzieję, że za kilka namówię na niego Maję! ;) Jednak biorąc pod uwagę upodobania mojej Córki, postawiłabym na domek firmy Woody, bądź domek - półkę.

A może Wy macie jakieś fajne przykłady, których ja nie znalazłam? Z chęcią obejrzę. Gwiazdka tuż tuż! ;)

7 komentarzy:

  1. Myślę że taki domek z dobrym dostępem do wszystkiego byłby najlepszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O Mamusiu! Te z Pakamery są cudowne! Mam póki co ambitne plany stworzyć coś sama Hanuli, jak podrośnie (no może przy pomocy dziadka - złotej rączki ;)) Niemniej inspiracje cudowne, dziękuję! :) Póki co Hania za mała na domek, a i miejsca na razie nam brak, ale chociaż nacieszę swoje oczy tymi cudami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Też uważam, że są boskie ;) Szkoda tylko, że mebelki nie są w zestawie.

      Też miałam ambitne plany co to domku - półki. Myślę, że na razie póki Maja jest taka mała, wybierzemy Woody, a domek-półkę może uda mi się w końcu zrobić samej...? ;)

      Usuń
  3. Miniio powala, ale coś czuję, że faktycznie można go nie docenić do czasu wyrośnięcia z lalek :) Ja bym się zdecydowała na domki - półki, te które pokazałaś są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowności same ;)

    Nominowałam Cię do zabawy LBA:) Informacje, pytania i wszystko co musisz wiedzieć, znajdziesz u mnie na blogu mama-pelen-etat.blogspot.com we wpisie NOMINACJA DO LIEBSTER BLOG AWARD 2015. Jeśli zechcesz wziąć udział, będzie mi miło, jeśli podlinkujesz mojego bloga do odpowiedzi :) Serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Domki mają lepszą aranżację niż nie jedna z nas ma w domu, już nie mogę się doczekać aż moja córka zacznie się bawić lalkami w domku ;)


    Nominowałam Cię również do zabawy LBA w poście http://dwudrzwiowaszafa.blogspot.com/2015/12/poznajmy-sie-czyli-liebster-blog-award.html#more

    Jeśli masz ochotę, zapraszam do zabawy :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że taki domek nie jednemu dziecku dostarczył wiele godzin radości. Moim zdaniem domek dla lalek Janod jest również godny polecenia.

    OdpowiedzUsuń