Liebster Blog Award


Zostałam nominowała do Liebster Blog Award dwukrotnie. Dziękuję Cosmomama oraz 4razyM, jest mi bardzo miło. Ze sporym opóźnieniem odpowiadam na pytania. Od zawsze lubiłam pamiętniki, dlatego z chęcią pobawię się w to z Wami!

Pytania od Cosmomamy:

1. Ostro czy słodko?
Słodko! 

2. Książka, którą czytałaś 100 razy i chętnie przeczytasz jeszcze 100? 
Wstyd, wstyd, wstyd… Brakuje mi niestety czasu na czytanie. Obecnie maniakalnie ‘czytam’ Prawo Budowlane.

3. Najgorsza randka w Twoim życiu?

Każda, która nie była z moim Mężem ;))

4. Wspomnienie z dzieciństwa, które najbardziej utkwiło Ci w pamięci?

 Wielka przyjaźń z kuzynem i zabawy na podwórku do późnego wieczora.

5. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

Do założenie bloga przymierzałam się ponad trzech lat - odkąd zamierzałam zajść w ciążę. Chce stworzyć pamiątkę dla Mai, a przy okazji zainspirować innych do stworzenia przyjemnych wnętrz. Będzie mi strasznie miło, jeśli moje wpisy pomogą Ci przy urządzeniu swojego mieszkania.

6. Lot na marsa, ale tylko w jedną stronę. Lecisz czy rezygnujesz?
Nie, nie, nie ;) Jestem przerażona lotem samolotem, a co dopiero lotem na marsa. Dziękuję, ale zostaję.

7. Masz jedno życzenie do złotej rybki. Jakie?
Poproszę o kolejne trzy! ;) A na poważnie, to zdrowie.

8. Największa niespodzianka w Twoim życiu?
Trudne pytanie… Nie spodziewałam się, że bycie mamą jest takie fajne! ;))) To najlepsza niespodzianka w moim życiu!

9. Cofając się w czasie, poszłabyś tą samą drogą?

Zdecydowanie tak!

10. Jesteś przebojowa czy nieśmiała?

Bardziej rozważna. Zależy od nastroju.

11. Jedna rzecz, którą zmieniłabyś w swoim wyglądzie?

Skromnie mówiąc – nic. Jeśli jest coś do ‘naprawy’, to raczej kwestia wzięcia się za siebie i spędzenia 30minut z Ewą kilka razy w tygodniu.



Pytania od 4razyM:


1. Napisz kilka słów o sobie.
Mam na imię Justyna. Pochodzę z Kaszub. Uwielbiam swoje miasteczko i nie wyobrażam sobie mieszkania w wielkim mieście. Jestem mamą Mai.
Lubię marzyć i powoli spełniać te marzenia… ;)

2. Jak długo piszesz bloga?
Jestem świeżynką. Piszę od dwóch miesięcy.

3. O czym najbardziej lubisz pisać?
O Mai, wnętrzach i o wszystkim co z tym związane.

4. Twoje najskrytsze marzenie.
Wiecznie trwająca dobra passa w życiu.

5. Czujesz się spełnionym człowiekiem?
Nie do końca. Brakuje mi jeszcze domu, uprawnień i kolejnego dziecka. Wtedy będę czuła się spełniona ;) Zbliżam się do tego wielkimi krokami.

6. Jesteś optymistą czy pesymistą?
Realistką ;) Bardziej przychylam się do optymistki.

7. Co zmieniłbyś/abyś w swoim życiu?
Nic! Każda sytuacja nauczyła mnie czegoś w życiu. Gdybym cokolwiek zmieniła, ja też nie byłabym tą samą osobą, a lubię swoje życie! ;)

8. Czego nie lubisz w ludziach?
Egoizmu...

9. Jak radzisz sobie z krytyką?
Krytyka pozwala mi się rozwijać.

10. Czego szukasz u innych blogerów? 
Pokrewnych dusz. Kontaktu z osobami podobnymi do mnie. Osób, których wpisy będę czytała, chcąc przyjemnie spędzić cześć wieczoru.

11. Twój blog to praca, zabawa, czy sposób na nudę?
Oj, na pewno nie sposobu na nudę. Odkąd jest Maja, w moim słowniku nie ma słowa NUDA! Raczej traktuję to jako rozrywkę.


Blogi, które nominuję do zabawy to:

hancymonka

mamamusia-i-lobuziaki

zawodkobieta

alinadobrawa

aletuladnie

mamatyna

oliloli-newlife

Z przyjemnością przeczytam odpowiedzi każdego, kto odwiedza mój blog! Poznajmy się lepiej.


Moje pytania:

1. Napisz klika słów o sobie.
2. Dokończ zdanie „Lubię…”. 
3. Ulubiony moment w ciągu dnia? 
4. Morze czy góry? 
5. Co najbardziej lubisz czytać lub oglądać u innych blogerów? 
6. Musisz spędzić miesiąc na bezludnej wyspie. Możesz zabrać ze sobą tylko 3 rzeczy. Co to będzie? 
7. Jakie wnętrza lubisz najbardziej? 
8. Jaką cechę zmieniłabyś w sobie? 
9. Chłopiec czy dziewczynka? 
10. Czarno-białe czy kolorowe? 
11. Co chcesz osiągnąć za 10lat?

Zapraszam do zabawy, Z chęcią dowiem się o Was ciut więcej! ;)

4 komentarze:

  1. Dziękuję za odpowiedzi 😉 żałuję że nie masz zrobionego jeszcze domu. Może coś by mi się spodobało i nie miałabym takiego problemu z aranżacją wnętrza 😞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero się rozkręcam. Postaram się umieszczać jak najwięcej inspiracji. ;)

      Usuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi :D Fajnie się czytało i miło było Cię lepiej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedź na 1 pytanie z drugiej nominacji :) Fajnie, że uwielbiasz to miejsce i nie wyobrażasz sobie mieszkać w wielkim mieście :) Grunt, to czuć się dobrze! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń