DOM IDEALNY: główne elementy wnętrza.


Nasze gniazdko, czyli miejsce, gdzie będziemy przebywać najwięcej czasu. Miejsce spotkań, wspólnych posiłków, własny kąt. Taras z ogrodem! Tego nie mogę doczekać się najbardziej! Podsumowując miejsce, do którego chce się wracać. Aby dom idealny był właśnie takim miejscem, chcę go dopracować perfekcyjnie. Na pierwszy ogień idą główne elementy, które będą się w nim znajdowały.

STYL


Bardzo podobają mi się ciepłe, skandynawskie wnętrza. Jednocześnie styl nowoczesny też ma swój urok. Osobiście rozmywa mi się granicą między jednym a drugim. Połączę te dwa style razem.



WYSOKI SALON


Salon, którego wysokość sięga półtorej kondygnacji. Dzięki temu widać surowe belki stropowe. Efekt ten dodaje przestrzenności. Dodatkowo podkreśla rangę tego pomieszczenia. Taki salon jest moim marzeniem już od dawna i na całe szczęście jeszcze mi się nie znudził! ;)



DEKORACYJNE BELKI STROPOWE



Uwielbiam wysokie pomieszczenia, dlatego zarówno w salonie, jak i w pomieszczeniach poddasza będą wyeksponowane belki stropowe i jętki.



KOLORYSTYKA I MATERIAŁY



BIEL! BIEL! Biel, szarość i delikatne beże. To będą zdecydowanie kolory moich wnętrz. Oczywiście nadam im dodatkowe uroku kolorowymi detalami.




Naturalne materiały – drewno, drewno – dużo naturalnego drewna! Delikatne tkaniny.


Dręczy mnie użycie betonu we wnętrzu, bo wiem, że jest aktualnie na topie. Z biegiem czasu po prostu się znudzi i opatrzy - taki los spotkał w moim przypadku białą cegłę.
Choć nadal mi się podoba, to wiem, że jest ona W-S-Z-Ę-D-Z-I-E! ;)
Niemniej jednak znajdzie on się choćby na kawałku ściany.


Beton najprawdopodobniej urozmaici także elewację budynku. Waham się pomiędzy betonem, a ciekawą kamienną okładziną.


KLATKA SCHODOWA


Klatka schodowa powinna być otwarta, dekoracyjna z ciekawą balustradą, ewentualnie przeszklona. Ma stanowić istotny element wystroju wnętrza.

To pięć głównych elementów, które na pewno uwzględnię w projekcie. Stanowią one podstawę moich rozmyślań do każdego pomieszczenia. Choć nie twierdzę, że będę się ich sztywno trzymała... Wiecie... Pomysły zmieniają się z dnia na dzień! ;)

 Jest coś, co przypadło Wam do gustu? Coś zmienilibyście? Z chęcia poznam Wasze zdanie! ;)


3 komentarze:

  1. Jak czytałam Twój post poczułam się jakbyś siedziała w mojej głowie i jakbym oglądała moje mieszkanie. :) Mam bardzo podobny gust :)

    POZDRAWIAM! :D
    https://bycfit.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma Pani identyczny gust jak ja ! Właśnie jestem na etapie urządzania mieszkania. Zastosuję podobne rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń