Dom idealny - schody


W projekcie dom idealny schody odgrywają dość istotną rolę, dlatego pozwoliłam sobie zacząć właśnie od nich. 

Z góry założyłam, że schody w naszym domu będą dekoracyjne. Nie lubię określenia 'byle by był', dlatego skupiam się na każdym, nawet małym elemencie wnętrza. Nie może 'bylebybyć'! To jest Twój dom, Twoje mieszkanie, to stwórz go IDEALNIE pod siebie. Po pewnym czasie zacznie Ci przeszkadzać, że coś nie zostało przemyślane, dopracowane.

Drewniane? Betonowe? A może metalowe?
Pełne? Ażurowe? Zabudowane?
Sama biję się z myślami. Zostawiam Was z inspiracjami, które biorę pod uwagę.
Które wybiorę? Dowiecie się za jakiś czas... ;)











5 komentarzy:

  1. Drewniane w połączeniu z bielą, jak na 5 i 6 zdjęciu, to zdecydowanie mój typ! Uwielbiam jasne wnętrza, a drewno świetnie je ociepla, przez co wcale nie są szpitalnie sterylne, jak uważają niektórzy. Ciekawa jestem Twojego ostatecznego wyboru, bo wszystkie inspiracje są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :) Czekam, aż zdradzisz swój wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te przy ceglanej ścianie to mój faworyt! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi podobają się 7 i 8 a także ostatnie.
    Ostatecznie podjęła bym decyzję mając wizje całego domu

    OdpowiedzUsuń